Brakkemoduler til salgs

Budfrist fredag 30.06.2023 kl.14:00

Leka kommune har gleden av å kunngjøre salg av fem brakkemoduler til høystbydende over kr 15 000 inklusive merverdiavgift. Dette er en flott mulighet for deg som er på jakt etter ekstra plass til kontor, lager eller andre formål. Brakkene selges individuelt, men det er fullt mulig å by på flere.

Brakkemodulene kan besiktiges ved teknisk garasje, Leknesveien 63, 7994 Leka. Her kan du ta en nærmere titt på brakkene og vurdere om de passer ditt behov. Brakkene vil være nummerert.

Kjøper må selv sørge for transport fra adressen nevnt ovenfor. Dette inkluderer kostnader og organisering av transporten. Vennligst merk at brakkene skal fjernes fra området innen 30 dager etter at kjøpet er bekreftet.

Budfristen er fredag 30.06.2023, klokken 14:00.

Vi ber alle interesserte om å levere sine bud via e-post til post@leka.kommune.no eller per telefon 74387000 (telefontid 1000 – 1400).

Husk å inkludere ditt fulle navn, kontaktinformasjon, hvilken/hvilke brakkenr. du byr på og  og budsum pr. brakke i e-posten.

Dette er en unik mulighet til å skaffe deg brakkemoduler til en fordelaktig pris. Ikke gå glipp av sjansen til å sikre deg ekstra plass. Ta kontakt med oss på e-post eller på telefon 74 38 70 00, for mer informasjon eller avklare eventuelle spørsmål.

Leka kommune ser frem til å høre fra deg!

Med vennlig hilsen,

Leka kommune